عکس العمل بازار فولاد به حذف سقف رقابت
نوشته شده توسط : hamiransteel

به گزارش فولاد حامیران در اخبار بازار فولاد، طی دو روز گذشته با آزاد شدن سقف رقابت شاهد رشد عرضه ها در بورس بودیم که این امر نشان دهنده پتانسیل بالای بازار فولاد برای تغییر و تحول اساسی است. با آزاد سازی قیمت ها از سه شنبه هفته گذشته جرقه ای افزایشی در بازار زده شد اما بعد از آن بازار وارد یک فاز کاهش قیمتی شد.

به گفته کارشناسان صنعت فولاد، بازاری که با آن رو به رو خواهیم شد بازاری شفاف است به همین دلیل شاهد شروع فاز کاهش قیمت در بخش فولاد هستیم. در حال حاضر قیمت ها برای برخی از عرضه ها تغییری نکرده است اما پتانسیل افزایش قیمت های ناگهانی نیز وجود ندارد و با توجه به این روند انتظار بازاری آرام و بدون جهش غیرمعقول را داریم. این افزایش های محدود به معنای شروع کاهش قیمت در بازار داخلی است چراکه در حال حاضر فاصله قیمتی در بازار و بورس کالا بسیار بالا است و بازار آزاد  زمان نیاز دارد تاخودش را با واقعیت وفق دهد.

هم اکنون بازار فولاد در حال گذر از جو روانی و ابهامات ناشی از جهش قیمتی است و تا پایان روزهای هفته آینده باید منتظر تثبیت شرایط جدید در بازار ماند. به تحلیل فعالان بازار فولاد، موجودی انبارها بالا است بنابراین رشد مجدد قیمت ها دور از انتظار است. در نتیجه با توجه به شرایط آنچه انتظار می رود این است که قیمت ها در بورس آرام آرام افزایش پیدا کند اما در بازار آزاد با شتاب بیشتری کاهش یابد. اگر بعضی از عرضه های خاص را بررسی کنیم، متوجه خواهیم شد که بازار پتانسیل زیادی برای افزایش قیمت ها ندارد و در حال حاضر طرف عرضه و تقاضا تعیین کننده قیمت ها می باشد.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت محصولات فولادی همچون قیمت فولاد سمانته، فولاد زنگ نزن، فولاد  قالب پلاستیک، فولاد ck45 و دیگر محصولات با کارشناسان ما در تماس باشید.

برای عضویت در کانال تلگرام فولاد حامیران کلیک کنید

  • نوشته شده در تاریخ: ۱۳۹۷/۰۶/۲۵




:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 شهريور 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: